Vi har haft Svenska Simlandslaget på träningsläger i USA under jul och nyår. Lägret är en del i den långa uppladdningen inför OS i Rio 2016.
Både DN och SVT har varit på plats för reportage om ni önskar läsa mer om våra svenska simstjärnor.
OLKA tackar landslaget för visat förtroende!